dinsdag 10 december 2013

# 31 Mash-ups




Het einde van de verdiepdingen is in zicht. Nog een laatste opdracht voordat ik dit hoofdstuk kan afsluiten en ik moet eerlijk bekennen ik ben er helemaal klaar mee.


Net als de vorige sessie (23 dingen) heb ik de dingen gedaan volgens het boekje maar gedurende het traject ben ik erachter gekomen dat het niet mijn (verdiep)ding is. Ik vindt het wel jammer dat ik deze cursus niet met hetzelfde enthousiasme kan afsluiten zoals sommige collega's van mij dat doen.

Als laatste opdracht moet ik een embedded bestand gemaakt op storify op mijn blog plaatsen (zie onderaan).

.

1 opmerking:

  1. Ik was bijna verdwaald op je blog, zo'n eind moest ik naar beneden scrollen ;-)
    maar je huiswerk zit erop. Gefeliciteerd. Als iedereen klaar is krijg je een prachtig door mijzelf ontworpen certificaat!
    Gr. Janneke

    BeantwoordenVerwijderen